Skip to main content
 
 
 
 

Contact

Heb je een vraag? Behoefte aan meer informatie over onze opleidingen? Of wil je een gas- of geluidsmeting laten uitvoeren? Als expert in bedrijfsveiligheid en bedrijfshulpverlening brengen we jouw organisatie naar het hoogste veiligheidsplan. Neem daarom vrijblijvend contact met ons op. We helpen je graag!

Adres

  • Peelbaan 9

  • 5121 DB Rijen

Telefoon

  • 0161 - 23 33 63

E-mail

  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Contact

Invalid Input
Uw naam is niet/verkeerd ingevuld.
Uw telefoonnummer is niet/verkeerd ingevuld.
Uw Email is niet/verkeerd ingevuld.
Uw vraag is leeg
Invalid Input

Klachtenregeling

FAF-Training hecht veel belang aan het waarborgen van de kwaliteit van haar cursussen, de instructeurs en het opleidingsinstituut zelf. Om te garanderen dat eventuele klachten op een professionele manier afgehandeld worden, beschikken wij over onderstaande klachtenprocedure.

Wanneer u een klacht heeft over de cursus, instructeur(s), het naleven van de cursusvoorwaarden, de cursusaccommodatie of andere zaken die met de cursussen of het opleidingsinstituut te maken hebben, kunt u deze mondeling danwel schriftelijk aan ons kenbaar maken. Voor een schriftelijk in te dienen klacht verzoeken wij u gebruik te maken van het  klachtenformulier. Elke klacht zal met de grootst mogelijk zorgvuldigheid en discretie worden behandeld. Indien mogelijk, zal zo snel mogelijk worden getracht een oplossing te vinden voor de klacht.

De klachtenprocedure is als volgt:

  1. Uw mondelinge klacht kunt u indienen bij het tijdens de cursus aanwezige personeel.
  2. In het geval er geen mondelinge overeenstemming word bereikt, kunt u binnen twee weken uw klacht schriftelijk indienen bij de eigenaar van FAF-Training, de heer Toine van den Braak.
  3. Wij verzoeken u uw klacht zo duidelijk te omschreven en uw standpunt helder te onderbouwen.
  4. Anonieme klachten of klachten via derden kunnen wij niet in behandeling nemen.
  5. Na ontvangst van uw klacht, krijgt u binnen twee weken een schriftelijk antwoord door of namens de eigenaar van FAF-Training. Indien er langere tijd nodig is voor eventueel onderzoek dan zullen wij een tijdsindicatie hiervoor aangeven.
  6. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.
  7. Indien er geen overeenstemming kan worden bereikt met de eigenaar van FAF-Training, kunt u binnen 3 maanden uw klacht indienen bij een derde onafhankelijke partij. Betreft de klacht het wel of niet voldoen aan cursusvoorwaarden door de instructeur(s) of de cursist, dan is deze derde partij de betreffende certificerende instantie. In alle andere gevallen wordt er contact gezocht met een onafhankelijk mediator.
  8. Voor FAF-Training is de uitspraak van de onafhankelijke derde partij bindend.
  9. De registratie van klachten geschiedt voor een periode van maximaal 2 jaar